Youtube-tips - Pewdiepie

 
 Hur många här är det som älskar att se på när killar spelar dataspel? Visst kan det vara kul ibland att själv spela, men jag älskar att se hur vissa reagerar på olika spel och speciellt när det kommer till skräck. När mitt ex körde Left 4 Dead för första gången, satt jag i bakgrunden och skrek åt skärmen (när det inte ens var jag som spelade, haha) och när jag senare fick testa det, skrek jag ännu mer av inlevensen. 

Ingen kan nog ha missat att Pewdiepie är överallt på youtube och man kan inte alls tro att han är svensk! Han är både underhållande, hans skrik är klockren och det är kul att höra han svära på svenska oxå, haha. xD 

Kolla in han vettja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback