"Nej, jag gillar inte alls väskor"

Jag har tagit en ganska stor paus från bildredigeringen, vill inte tröttna på det och göra bilderna "fula" bara för att få dem fixade snabbt. I stället letar jag efter en rosa väska på eBay som man kan ha till sommaren och som i all fall inte är svart (ni kommer att förstå vad jag menar när ni ser bilden nedanför! Ända sedan jag lånade Linas neonrosa väska på krogen, har jag seriöst förälskat mig i kontrasten av svart och rosa. Dock kom jag på att det fanns en massa väskor hemma som jag inte ens fått chansen att använda än pga den förbaskade kylan.

Det som är så kul är att min moder är världens väskfreak. Hon går aaaaalltid in i väskbutiker vart vi än går och är där i kanske 20-30 min ibland. Crazy woman! 
När jag hängde upp mina väskor på en hängare, kom hon in och sade: "Vem är det nu som är en väskfreak, haha?" 
Ah jooooeee, måste ju ha lite variation på saker och ting, heh...
 
In English: 
So, I'm going to start writing in english because it's fun and I have always wanted to do it. My grammar suuuucks so if anything are spelled wrong, then you know!

I have taken a break from all the editing (I photographed a show last Friday) so I don't get sick of doing it because I sat around 6 hours yesterday with it... Instead, I'm sitting on eBay and looking for a pink handbag. I'm not the typicall girl to wear pink stuffs because yeah...I don't/haven't liked colors... Anyway, so I looked at my own bags and thought it was pretty sad that I haven't really used anyone of them this last time because of the damn snow we have here in Sweden. It dosn't look good on me when I walk around with a big winterjacket and a tiny bag so I normally just use my leopard backpack. 
My mam are a crazy "bag-collector". She always come home with a new bag every time she's in the city and I have always laught at her about it (not in a cruel way though). But when she saw my bags she said: 
"Who is the bagfreak now?" Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback