Kirra jobb - check!

Vet ni vad? Jag är så himla grym! Nu kanske folk himlar med ögonen åt mitt stora ego, men jag är så sjukt glad just nu. Och då får mitt ego vara hur stort som helst, för jag har kirrat jobb! 

Morgonen inleddes med att jag tog en promenad till ett företag, även där jag skulle dra på intervju och var rena nervvraket. En timma senare, kollar mannen in i mina ögon och säger: "Du har fått jobbet." Jag satt och var helt paff, första gången som man träffar honom och han diggade min personlighet. Snacka om att man blev sjukt glad! Det ska bli hur kul som helst att jobba för dem (tänker inte ge några namn eller något sådant) och sommarjobb är ju checkat totalt. Dock blir det väll "segt" med den sociala biten, men samtidigt jobbar jag mer än gärna under den tiden oxå. Sedan ska körkortet fixas under den perioden oxå, såååååååååå jäääääääävla skööööööönt! Äntligen händer något med mitt liv! 
Så nästa vecka ska jag skriva på ett kontrakt och senare om kanske någon vecka provjobba i 6 månader som oxå innebär utbildning i det som jag ska pyssla med. 
OOOOH <333 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback