Ett par grymma frågor

Hittade ett par grymma frågor på Carro - en emo/scene bloggerskas blogg och tänkte köra dem här oxå. 




1. Vilka bloggar följer du?
Dem klassiska som Kickbackpack-gänget, AddieHero, Orginalet, Ally, Murderotic, Missnosebleed m.fl. + en massa  träningsbloggar oxå, haha.
 
2. Nämn tre saker du är nöjd över med dig själv.
Min positiva sida, går vanligtvis oftast runt med ett stort leende på läpparna. 
Mina ben, får typ alltid komplimanger för dem och tja, gillar dem helt enkelt.
Mina boksmak, den är ju totalt bäst, haha. 

3. Vilken är din favorit årstid och varför är det den?
Våren, då börjar skogen växa till liv och värmen komma tillbaka. Sedan är ju alltid sommaren sjukt underbar pga värmen, men då har redan allt "börjat hända". 
 
4. Vad är det bästa som finns?
Det bästa som finns, är ärligt talat böcker i alla dess olika former. Jag är som sagt en enormt stor bokmal och älskar att upptäcka olika världar som fantastiska människor har kommit på. 
Sedan är det oxå musik. Brukar dagligen sitta i mitt rum och spela någon favoritlåt och sjunga till den eller när man sitter på bussen och ska åka en lång sträcka. Har man en grym spelningslista, kan man klara av alla sträckor. 
 
5. Vad tycker du om mobbning och har du utsatt eller blivit utsatt för detta någon gång? Berätta!
Jag avskyr mobbning, det är bara patetiskt och hemskt att någon ens kan utsätta någon annan människa för antingen psykiskt eller fysisk våld. Läste om Yohio och hur mycket skit han fick för sin stil, alltså dafuq world? Och se på han nu! Han är överallt nu känns det som! 
Samma sak med Andy Sixx (sångaren i Black Veil Brides), han blev mobbad som 13-åring och passerade det hemska efter mycket kämpande. Nu är han och hans band känd över hela världen och snacka om att dem som mobbade honom måste skämmas! 
Tyvärr måste jag erkänna att jag har troligtvis utsatt någon för det (har svaga minnen från den tiden), men försökte efter senare år be om ursäkt för det. Fick dock en massa spydiga ord tillbaka så ah...man kan inte alltid göra saker ogjorda. Sedan hade man det väll inte heller lättast under den perioden oxå (ingen ursäkt för handlingarna, jag vet).


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Toppen! Jätte bra svar och underbart att du tar upp att många kändisar var väldigt mobbade förr samt berättar att du utsatt någon för mobbning, inte många vågar erkänna detta. Be Awesome!. :) Kramisar Carro

2013-03-06 @ 15:52:16 / URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback