eBay tips - reflexskärm.

För bara några timmar sedan, fick jag hem min efterlängtade reflexskärm på 110 cm. Jag har planerat in en massa fotoprojekt inför våren/sommaren och då är det ju perfekt med lite extra tillbehör för att pimpa upp bilderna. Dock visste jag inte att den skulle vara så stor (kollade inte måtten ordentligt) men man ska ju inte klaga!
Jag vet att Addiehero har gjort något sådant här på sin blogg, men tänkte oxå ta och visa skillnaden på priser när det kommer till eBay.
 
Reflexskärm på 110 cm brukar ligga på runt 400-500 kr här i Sverige. 
 
 
Klicka på bilden ovanför för att komma till skärmen!
 
Snacka om vilken skillnad! Och det tog inte så farligt lång tid heller, ca 3-4 veckor. Jag behövde den inte direkt akut heller, så det var sjukt värt att vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback