Beställt - cdon.com

 
Bokmalen inom mig är sjukt lycklig just nu. <3 
The Hobbit - har redan läst den men det är alltid nice med sin egna kopia.
Konungens återkomst - behöver jag ens förklara det? Längtar loss tills jag börjar läsa Sagan om ringen - böckerna!
Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse - Den ger en en liten inblick av Las Vegas baksida och porrindustrin och sådant är alltid intressant. Jag tyckte att boken verkar sjukt fascinerande och kunde inte låta bli att slänga in den i beställningen!
Myter & legender - detta behövs inte direkt förklaras heller eftersom det är så självklart. Jag har velat ha den i evigheter men tyckt att boken varit för dyr, men nu var det 50 % rea på den så ah, kärlek på hög nivå. <3 
Blod, eld, död : en svensk metalhistoria - det var kärlek vid första ögonkontakten när jag såg den för första gången i bokhandeln. Var snål så sket i den, men åter igen så var det en grym rea på böckerna så den fick oxå haka på!
Welcome to my nightmare : sagan om Alice Cooper - Alltså waaah, min gud i bokform. <3 Viserliggen har vi redan den boken hemma men det är min styfader som äger den. Självklart måste jag ha mitt egna exemplar av boken. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback