Simple Green Smoothie - challenge.

 
Känner någon till "The 30-day green smoothie challenge"?
Utmaningen går ut på att man under 30 dagar, ska få i sig en smoothie per dag som är fylld med vitaminer och mineraler för våran kropp. Enligt i princip alla som har kört utmaningen ordentligt och även ätit hälsosamt under tiden, har sagt att de alla mått mycket bättre och att även huden har påverkats av det. 
Går man in på http://simplegreensmoothies.com/ <---länk och skriver in sin mailadress, får man gratis mail med recept och tips om hur man gör den ultimata smoothien. 
Murderotic har tidigare nämnt detta och även igår igen i ett inlägg och för första gången på länge har jag verkligen tagit tag i det. Så igår köptes ingredienser till "veckans smoothies" och idag ska jag inviga mixern och göra en. Jag tänkte slänga upp bilder på förmiddagen efter gymmet och bedömma smaken på drycken oxå. 

Som många kanske vet, har jag länge velat testa något sådant här detox-liknande och detta är ju en bra början i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Eller hur! :D Kramisar Carro

2013-04-03 @ 18:48:18 / URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback