Ny telefooon!

Okej, jag har ärligt talat aldrig varit den riktigt spontana tjejen. Måste alltid slänga i mig linserna, sminka mig och bla bla bla innan. 
Igår följde jag med föräldrarna till Elgiganten för att hjälpa dem med deras val inför att skaffa en ny telefon. Efter mycket om och men, beslutade de sig för en Samsung Galaxy s3. Jag som personligen alltid varit en trogen iPhone-användare i snart ett år, tyckte att det var jätte dumt. Ändå slutade med att jag kom ut ur butiken med en Samsung. Förbaskade försäljare!
Dock var det ett riktigt bra köp, vid tanke på att min iPhone inte går att låsa (knappen är sönder) och man kan ta tusentals bättre bilder med en Samsung, så nu gäller det bara att vänja sig!
 
 
 
Kommer att gå loss på eBay nästa månad. Alltså, kolla bara. *_* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback