Musiktips - Black Veil Brides

Jag måste bara berätta om en sjuk och annorlunda sak som hände igår.
Det finns ett band som heter Black Veil Brides som har den mest hetaste och sexigaste sångaren någonsin! De har publicerat en ny musikvideo till låten: "In The End" och den videon har jag sett överallt känns det som - på bloggar, deras instagram och twitter. Men det var först igår som jag verkligen tog tag och lyssnade/såg den. Och gosh, jag är fast. Allting med videon är perfekt! Jag hoppade omkring och typ sjöng på låten utan att ens direkt ha lyssnat på den och dansade låss. Snacka om bra musik! Och det bästa är att dem kommer till Göteborg nästa år, ihhh!
 
Ta er själva ett par minuter och se videon för det är så värt det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback