Bodybalance-instruktör.

Jag måste bara berätta en sak!! :D

I torsdags var jag på audition inför att bli en Bodybalance-instruktör på Sportlife i Nol. Bodybalance är min favoritträning och det finns inget i passet som jag inte tycker om.
Det är en blandning av tai-chi (fokus på andning), yoga och pilates (mer styrka) och jag går vanligtvis ut från ett pass med en kropp som skakar av behag. Jag har slitit och övat inför denna audition i en månad och dagen innan hade jag ont i knät och nackspärr....så ah, dessa vilodagarna var verkligen behagade. 

Efter att jag visade upp min låt framför en kvinna, snackade vi lite om saker och ting som jag kunnat göra bättre och sedan sa hon:
"Så vad säger du, vill du utbilda dig via oss?"
Jag stirrade på henne med en extrem mållöshet, för även om jag har föreställt mig säga detta, var det absolut inte samma sak! Men känslan var helt underbar, så jag klagar inte alls. 

Nu har jag snart fixat klart mitt träningsschema där det blir stark fokus på kondition och uthållighet. Jag har några månader på mig att bli mitt bästa form och jag tänker inte missa en endaste dag!
Puss på att torsdagen var min bästa dag någonsin! Och en ännu större puss till alla fina positiva ord man fick höra innan och motivation. Love. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback