I ain't got time to sleep.

What's up bloggen?
Osociala tjejen här.

Denna veckan har varit sjukt hektiskt. Jag började praktisera på ett företag som heter Reconsec i tisdags och har fått lära mig en massa säljarteknik från 8:30- ca 16.00 varje dag. Utöver det, försöker jag att smita iväg på så många Bodybalance-pass som det bara går plus övrig träning vid sidan av. 
I fredags såg min dag ut ungefär såhär:

5:00 - upp och förbereda mig inför morgonträning med Dommie.
6.00 - 8:00 - tränaaa
8:30 - 16:00 - lära mig en massa om kroppsspråket och annat viktigt.
16:30 - hem och tänka egenom om vad jag har lärt mig under dagens gång plus äta middag
16:30 ----> 21:00 - ....glömt bort (bra där).

Nemen, det är mycket att gå egenom och vi ska börja åka iväg ut till kunder redan nästa vecka. 
Att gå från arbetslös till att hoppa in i en uppgift är sjukt roligt men samtidigt slitsamt. Sedan måste jag verkligen träna på dagarna, annars säger min kropp 'stopp'. 
Min uppgift av chefen var att sova denna helgen...det gick si sådär. Men jag får ta och äta lite bättre och sådant nästa vecka så att man inte får höra det igen.

Vid sidan av det är det dags för audition för att bli en Bodybalance-instruktör om snart 3 veckor!!! Galeeet! Men detta är något som jag alltid har velat bli och det ska bli sjukt kul att känna att chefen på anläggningen tror på mig.
(I tisdags på passet, gav instruktören ((som jag träffat för första gången)) mig en massa fin feedback och sade att jag skulle passat jätte bra i det yrket och andra fina ord. Att han dessutom var en kille och såg riktigt bra ut, blev lite pluspoäng på kanten.) 
Sportlife kommer även att låta mig få låna deras dvd-skiva så nästa vecka blir ännu mer hektiskt! Men så blir det ibland. I don't complain at all!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback