Helgen i bildform...igen.

Det känns inte som om jag har haft någon riktigt ledig sekund under denna helgen, men samtidigt har den varit rent sagt fantastisk.

Var på raggarfest i fredags och fotograferade med Luc och hennes familj. Det var riktigt roligt och vi skrattade och drack en massa gratis sprit. Jag tänker inte vara en sådan bloggerska som döljer alkohol, det är ett gift med kroppen men samtidigt tar alla sina egna ansvar. Dessutom var det sista gången på länge så då ska man fira!
 
I lördags drog jag hem lagom tidigt och såg på hockey med min fina pojke. Ett stort grattis till Sverige som vann matchen mot Finland!! Gryyymt! Sedan tog vi en promenad till Alafors, träffade Olivia kort och dog av värmeslag under natten. 

söndagen gick vi upp tidigt för då skulle jag med Luc och hennes familj till Tjoleholm och fotograferade ett flygplan som vi åkte i. Jag kan inte beskriva hur det var att sitta i planet under dessa 30 minuterna, men känslan var helt otrolig! Hoppas verkligen att man får chansen i framtiden att hoppa falmskärm, det hade varit en upplevelse som jag aldrig kan säga nej till.
 

Kommentarer
Postat av: Missnosebleed- En av Sveriges största Alternativa konst-blogg!

sv: Jo det borde man nog kunna göra :o
Kramar Louise Nosebleed!

2013-05-21 @ 11:28:18 / URL: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback