London till sommaren?

Igår när jag och Lucy var ute på en promenad, diskuterade vi en liten dröm som vi har haft länge. Nämligen att åka och shoppa loss i London under en helg och försöka se en musikal. Jag kunde inte släppa den tanken, det hade varit så sjukt kul! Packa en lätt väska med de absolut nödvändigaste och spara en massa pengar tills dess så att man kan bara njuta under dem dagarna. Tack vare fina youtubare som bor i England, vet man lite affärer som är ett stort måste!
 
 
Jag tänker seriöst shoppa loss på Victoria Secret! Så sjukt snygga underkläder att jag nästan avlider. 
 
 
Någon som har varit i London och som kan tipsa om någon butik som man bara måste sticka in till?
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gaaah jag vill också diiiit :c

2013-03-25 @ 22:02:44 / URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback