Anklagad - en svart historia.

Beklagar för den dåliga uppdateringen. Satt i princip i 6 timmar igår och redigerade bilder från teaterföreställningen: "Anklagad - en svart historia." 
Än finns det bilder kvar att uppdatera, men här är några från showen: 
 
 
Vad tyckte jag om pjäsen? 
Den var faktiskt riktigt bra, speciellt för att vara i en genre som jag vanligtvis inte tycker om. Karaktärerna var annorlundare och slutet var underbart! Sista föreställningen var igår, så till er som missade det, missade mycket! 

Folket på teatern kommer att få tillgång till dessa bilder utan någon markering. Bea tar med sig dem nästa vecka (eller så fort alla är fixade) och om dem publiceras på eran hemsida vill jag att ni skriver att dem är tagna av mig, tack! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback