200613 - Dagens

♥ Dagens humör: Trött efter gymmet men gryymt ändå! Midsommar imorgon ju!
♥ Dagens borde: Söka jobb och sådant. Försöker nog slänga in det ändå senare.
♥ Dagens frisyr: 
Inget speciellt, nytvättat och skönt.
♥ Dagens klädsel:
 Grått linne, rosa shorts och strumpbyxor på det senare. Just nu är det träningskläderna på.
♥ Dagens  smink: 
Osminkat och fräscht!
♥ Dagens planer: 
Har redan tränat så det blir att chilla innan man smiter iväg till Lina.
♥ Dagens materiella vill ha:
 En ny garderob!
♥ Dagens längtan:
 Bodybalance-utbildningen i September f'shu!
♥ Dagens fundering: Hur fan ska jag få plats med all min packning i den lilla ryggsäcken? Alkohol, vattenpipa, kläder o.s.v. :c
♥ Dagens beroende: Taylor Swift all the way!
♥ Dagens tråkigaste: Att jag e så trött...annars inget direkt!
♥ Dagens roligaste: Att träningverken känns awesume och sedan sleepover @ Linas! 
♥ Dagens middag: Har inte riktigt bestämt mig än men det blir nog något gott!
♥ Dagens låt: Taylor Swift - I knew you were trouble! Blir galen på att den inte försvinner från mitt huvud. :c 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback