Morgonträning: Bodybalance.

Varje onsdags-morgon kör jag numera en gruppträning på gymmet som heter Bodybalance. Detta har jag kört i nästan en månads tid nu och det är lika skönt vart enda gång. 
Bodybalance är en träningsform som fokuserar på olika stretch-övningar. Man blandar in bl.a. tai chi, yoga och även lite pilates-övningar. Personligen älskar jag denna gruppträningen. Det är en perfekt start på morgonen och jag känner verkligen att jag har blivit allt vigare efter att ha varit där så mycket. Sedan fylls man med en annan sorts energi än om man kör ett konditionspass eller styrketränar - en energi som håller hela dagen. 

Nu ska jag iväg till AME och snacka med dem där borta, så vi hörs efteråt!

(källa: www.healthyoga.com

Någon som har testat det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback