Dag 6: Vilka band eller musiker är mest betydelsefulla för dig.

1. Evanescence 

 
Deras musik har varit med mig under en väldigt lång period av mitt liv. Det finns minnen då jag bara legat i sängen och lyssnat på dem om och om igen, och det finns studer då jag har varit lyckligaste i världen och sjungt med i vart enda låt-text. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket Evanescence betyder för mig. Till min lycka har jag fått chansen att sjunga två utav deras låtar framför en stor folkmassa och det är något bland det roligaste som jag har gjort. 

2. Alice Cooper 



Min gud, min förebild, min största idol någonsin. Går det att förklara med ord hur otroligt bra denna mannen är? Nej. Allt jag kan säga är att jag var på hans konsert i Göteborg och den var rent sagt magiskt. Mer än så kan jag inte förklara, inte via ord. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback