230813 - Linas farewell party.

Igår hade jag en urgrym dag med Lina som började i stan och slutade på en hemmafest. På natten var vi ett gäng som stod och väntade på bussen, vilket slutade med att alla stod i en stor gruppkram för att behålla värmen. Så sjukt mysigt! 
Det var även första gången som jag sov hemma efter att ha varit på en fest, hur sjukt e det egentligen? Dock var det helt fantastiskt, speciellt när man vaknade i sin egna säng och bara kunde rulla runt hur mycket man ville. 

Tog som sagt inte med mig kameran, utan var tvungen att ta några mobilbilder istället. Men så blir det ibland! Måste börja ta med mig kameran på sådant här. 
Vad gjorde ni för roligt igår? Chillade hemma eller hade en crazy kväll ute? 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback