Tips: Ebay

 
Jag antar och förväntar mig att väldigt många där ute i datorvärlden redan använder Ebay. Om du inte gör det, checka in sidan direkt!
Ebay (<---- länk) är precis som Tradera fast i utlandet. Man kan verkligen hitta ALLT, så länge man vet de rätta sök-orden. Jag har beställt allt från lösögonfransar till nitar, dock inga klädesplagg (brukar föredra att pröva klädesplagget innan jag köper det) men hittills har responden från den varit helt underbar. 
Du behöver bara ett Paypal konto och därefter är det bara att shoppa loss!
Varning: Det är sjukt beroendeframkallande! 
 
 
Länk 1 Länk 2 Länk 3 Länk 4    <-----mina länkningar älskar att gömma sig så dra musenpekaren längst denna raden. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR EBAY TIPS

Svar: Gött, då fixar jag mer av det! (:
Sara Johansson

2012-09-27 @ 08:20:43 / URL: http://claudetur.blogg.se
Postat av: melinda

ebay äger ! :D

2012-10-07 @ 21:28:16 / URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback