Farewell my friend!

Detta inlägget är tilläggnad till tjejen som sticker iväg till Japan idag och ska vara borta i ett f*ing år! Sjukt glad är jag ändå för hennes skull. 

 
Det är så sjukt otroligt att du ska åka idag! Jag sms:ade dig förut och sade åt dig att kolla in min blogg så att du kan läsa denna texten. Tyvärr är väll inte bilderna ovanför världens snyggaste på oss/mig (små but still awezum) men det är bara det att det finns ett sjukt minne i varje bild. xD
Jag tänker inte skriva något som enligt andra kan anses som supeeeeeeer gaaaaaaaaaaay till dig, men det är som sagt overkligt att du sticker idag. Hoppas att du har det bästa året någonsin och inte glömmer att skriva mail och skypa när du har tid. Var beredd på att jag kommer att be dig skicka en massa grymma produkter och sådant annat fint på posten. 

Hoppas att du fick ett skratt för bilderna i alla fall och har det fint på flyget. 

(Idag sticker en väldigt nära kompis/gammal klasskamrat till Japan och ska stanna där i ett år. Hon ska studera japanska och även uppleva livet där borta.) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback