Hårplaner och freetime!

Godmorgon!
 
Om bara världen kunde förstå hur enkelt jag tröttnar på mitt hår så skulle allt varit mycket lättare. Jag återgick till svart efter att ha varit rödhårig och saknar det redan. Det är så fint att ha färg i håret och med bra produkter kan färgen bevaras. Men först ska löshår fixas innan resten av produkterna beställs. :3
 
Idag händer ganska mycket och självklart blev min bokrecension försenad... men det laddas upp imorgon då jag har mer tid för det. Om ca 20 minuter ska jag ge mig av och träna med en kompis, därefter ska det handlas mat och sedan fortsätta städa. Imorgon blir det photoshoot med min älskade flicka, jag är så nervös inför dess! Vi ska ha mytologiskt tema, något som passar oss båda riktigt starkt. När bilderna är redigerade och fixade så kanske något läggs ut här, vi får se. (:
 
Men nu får jag skynda mig att fixa mig så att jag inte missar bussen!
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

cool bild!

2012-07-28 @ 23:41:50 / URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback