Chilldag med Jessica.

Godmorgon!

Just nu sitter jag och Jessica i hennes systers lägenhet och ser på True Blood. Igår var det extremt varmt men sjukt skönt. Mer sådant väder, tack!
Och ja, jag har börjat se på True Blood. Vet seriöst inte om jag ska gilla den eller ej, den känns ganska B för min smak (är ju kräsnast i världen när det kommer till vampyrfilmer/böcker) men man ska ju inte dömma en serie efter första avsnittet! Sedan kan det oxå ha ganska mycket med att göra att både Jessica, Olivia och L har velat att jag ska börja se den, haha. 
 
Jag tänkte för resten börja lägga upp recensioner om böcker eftersom det är en stor passion till mig. Ikväll kommer första inlägget om en stor favorit! 
 

Kommentarer
Postat av: Linzie Neon

Sv: Haha, great, låt oss gå darling, <3

2012-07-23 @ 01:14:25 / URL: http://sockerbubbla.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Grymt snygg skjorta juu!

Svar: Tack! :D
Sara Johansson

2012-08-22 @ 15:09:47 / URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback