060712 - Hungerspelen


Godmorgon alla fina människor som är vaken lika tidigt som jag!

Med en gäspning sitter jag och ser på Vampire Diaries och sneglar på min älskade "Hungerspelen" - boken bredvid mig. Det kanske är dags att fortsätta läsa den eftersom jag ändå snart är på delen då de kommer in till skogen. Dock har jag redan läst den en gång redan (eller ah, hela serien faktiskt haha) och var tvungen att läsa alla igen för att dem är så himla bra!

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska nog smita förbi gymmet senare och kanske festa ikväll. Vi får seee!
 
Vad ska du göra för kul idag?
 

Kommentarer
Postat av: Rosida

Ååh, alla hungerspelen böckerna är helt fantastiska. :'3

Svar: Ja verkligen! :DVilken är din favoritbok av serien? (:
Sara Johansson

2012-07-06 @ 17:48:40 / URL: http://www.rosida.blogg.se
Postat av: Rosida

sv: Hmm... Första boken var nog min favorit i Hungerspelen! <3
Men de är alla helt otroligt bra. :') Och slutet på allt... Omg!

Svar: Håller verkligen med dig till 110 %! :DD
Sara Johansson

2012-07-11 @ 02:42:25 / URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback