040712

Godmorgon!

Igår smet jag iväg på två gruppträningspass - Bodybalance och Bodypump. Tidigare har Bodybalance varit jätte avslappnande och skönt och perfekt som ett pass innan man kör något intensivt som då Bodypump. Men ack så fel jag hade! Det var den mest intensivaste träningen som jag kört på länge (eller så är min kropp kanske inte lika vältränad som den borde vara?). 
Nu sitter man med träningsverk i hela kroppen men det var så sjukt värt det verkligen. 

Idag ska jag träffa Lina i stan och kolla in shoppingen lite, det efterlängtas!

Bjuder på en bild från 2010 där jag fick låna en kompis cyberlox, saknar dem lite granna faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Superfin blogg!

Svar: Tack så mycket! (:
Sara Johansson

2012-07-04 @ 20:34:34 / URL: http://mittlivsomevelina.devote.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback