Låg uppdatering - busy

Jag beklagar för den låga uppdateringen under helgen, har inte varit hemma alls och har oxå avskytt tanken av att vara osocial via mobilen.

I fredags fick jag finbesök av en man som just nu är tillbaka i Norge. Han var över hos sin familj under helgen så då passade vi på att träffas oxå. Vi gjorde faktiskt inte alls mycket under den dagen - myste och såg på Breaking Bad. Men det var sjukt fint, jag har saknat han så enormt mycket.
På lördagen drog vi iväg ett gäng och bowlade och åt revbensspjäll på ett grymt ställe i Göteborg, det var så sjukt värt! Man kan ju skryta lite och erkänna att man ägde sönder killen med 19 poäng mer, hehe. 

Jag saknar han som fan nu men sitter redan och kollar på biljetter till Norge och ska snart beställa dem tänkte jag. 2 veckor är mycket men vi håller mycket bra kontakt via sms och facebook och ibland skype. 
 
Men imorgon är allt som vanligt igen och då blir uppdateringen som vanligt!
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback