Ebay tips - high heels baby!

Varje lördag kommer ett inlägg med lite snygga ting från eBay upp här på bloggen! Vem gillar inte billiga saker som dessutom ser helt fantastiskt ut? 

 
Med ett par snygga heels kan du piffa upp vilken outfit som helst! Jag hade gått helt crazy om det inte vore så att ca 80 % av eBays skor inte finns i min storlek. 
Visste ni förresten att du delvis förbättrar din gång genom att använda heels och dessutom får benen att se smalare ut? Min tidigare chef sade att det såg ut som om jag gick på en catwalk vart enda gång som jag hade på mig heels på jobbet. Sjukt, haha!

Länk!
1 (svart-röda, beige) | 2 (röda) | 3 (glittriga) | 4 (svarta) | 5 (nitar) | 6 (classy vita) |

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Haha eller hur! Eller dom som klagar på att han svär för mycket - vem gör inte det när de spelar, speciellt när det handlar om skräckspel eller när det går dåligt? Dessutom är det ju det som gör honom så rolig :P Kramisar Carro

2013-07-07 @ 19:30:13 / URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback