Influensa och ommöblering.

Mitt nya år inleddes med influensa i minst 4 - 5 dagar. Jag avskyr när dagar bara försvinner och det blir som slöseri med tid. Visst behöver alla vila ibland men nej, det är inget för mig. 
 
Nu är den i alla fall borta (tack och lov) och jag har hunnit möblera om hela mitt rum. Ska försöka visa en bild när exakt allt är klart, men hittills e jag i alla fall jätte nöjd. :D 
 
Vad har hänt mer den senaste tiden? Tja, inte så jätte mycket. Söker en massa jobb på dagarna och håller tummarna på praktik.
Just det, klippte luggen lite igår, syns dock typ ingenting men för mig e det en liten större skillnad.
 
 
(Man ser lite utav rummet i bakgrunden, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback