Dag 5: Platser som jag vill besöka.

 
Naturen, gå till exakt alla ställerna där Sagan om ringen - filmerna spelades in och bara campa överallt.

 
Någon som känner till Báthory Erzsébet - Elisabeth Bathory? Här är hennes slott och det har varit en lång dröm om att få reda på mer om hennes legend.

 
Åter igen, jag älskar platser fyllda av vacker natur som man kan fotografera. Tänk er att dricka whiskey på någon krog och bara lyssna när folk pratar, haha. Och sedan besöker jag mer än gärna Loch Ness-sjön under tiden. 
 
 
Behöver jag ens kommentera detta? Draculas slott, det är ren självklarhet.

 
Jag och Jessica någon vinter i ett par veckor, ren självklarighet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback