Fridaaaay with people.

Hej hej!

Jag förstår aldrig hur bloggare kan sitta vid datorn 24/7 och skriva inlägg, creeds till dem i alla fall. Tyvärr är jag nog lite för lat för det. Men men, det är fredag och även två veckor kvar till min ultimata och grymma utbildning! Crazyyyy. 

Har precis kommit hem till Linisen efter att ha kollat in stan lite granna och även fått köpt ett mini anteckningsblock där alla tankar ska få sjunka ner. Jag orkar inte sitta med mobilen och skriva, det ger inte samma känsla som man får när man har allt på papper. 
Vi ska snart ge oss av till en liten "farväl-lina"-fest, hon flyttar på söndag till Värmland och lämnar oss alla här i Göteborg.
Ska försöka ta så många bilder som möjligt med mobilen, måste skaffa en liten grym kamera och fotografera minigrejs. 

Har just nu inga bilder från dagen, men bjuder på en bild som är några veckor gammal. 

Hoppas att ni har en grym fredag och drick mycket vatten!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback