Recension - "hårkritor"

Här om veckan beställde jag hem "hårkritor" från eBay och har nu lyckats testa den. För er som är sugna på att exprementera mer erat hår, kolla mer här nedanför!

 
Eftersom det här var första gången som jag beställde något sådant, beslutade jag mig för att endast köra på ett 12-pack för ca 35 kr. Testade med den lila färgen (som ni kan se på bilden) och antingen var jag för hårdhänt eller så gick den sönder ganska simpelt. 

Instruktioner:
1. Dela upp håret och välj delen som ska färgas.
2. Spreja håret med vatten så att det blir fuktigt.
3. Gnid/dra kritan längst håret.
4. Låt håret torka.
5. Platta för att försegla färgen.

Resultat:

 
 
Positivt med produkten:
+ Grym pigment.
+ Snygga färger som höll ett tag.
+ Ganska simpelt att göra.
+ Sjuuuuuukt billigt!

Negativt:
- Tyckte dock inte att den höll så jätte länge. Var ute på krogen med färgen i håret och det syntes typ inget i slutet. Kanske inte plattade det ordentligt eller något?
- Håret blev sjukt torrt när färgen var i.
- Enormt smuligt.
- Väldigt tunna fast man kanske inte kan kräva mera vid tanke på det billiga priset.

Jag tänker deffentivit beställa in flera sådana här! Älskade att inte vara lika "svart & tråkig" för en gångs skull, haha. Dessutom kan man beställa en massa andra fina färger.
Rekomenderar starkt till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback