Busy busy + lazy.

Hej hej!

Precis som vanligt är min blogg-uppdatering ganska dålig och om jag ska vara ärlig så har inte direkt tänkt på den ett dugg. Har under de senaste dagarna fokuserat helt på mig själv och mitt välmående och även förberett mig inför en arbetsintervju som jag ska dra på imorgon! Vad det handlar om och allt det där kommer jag inte att berätta förrens allt har gått väl, men det har som sagt tagit ganska mycket av min energi. Sedan har jag tränat loss (som alltid) och typ levt framför weheartit under resten av tiden, haha. Och dessutom kom ju snön tillbaka så det blev iiiiskaaallt utomhus, så även där försvann energin!
Efter imorgon blir uppdateringen förhoppningvis mycket bättre, saknar som sagt att skriva här även om kanske inte så jätte många läser det. Tänkte oxå göra klart min 30 dagars utmaning som blev waaaaaaaaaaay mycket längre...heh...
 
 
 
English:

Hello again!
As usual, I'm not good with that bloging-thing and I have had to much to think about the last time - both mentally and preparing for an interview that I'm going to tomorrow! What it's all about and so on, I'm not sure that I'm going to talk to you all about right now, but I can say that it has taken alot of my energy. Beside that, I have worked out (as always) at the gym and lived infront of weheartit (an inspirations site), lol. And yesterday the snow came back to Sweden, so it's reaaaally cold outside, so all the energy went away.
After tomorrow I hope that my update will be better, because I really miss writing here. I'm also thinking about finishing my 30 days challenge soon....heh...

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback