090313 - Godiiis

 
 
 
Såhär lycklig var jag när jag åt godis igår. Hade "råkat" köpa ett halvt kilo och blir bara spyfärdig vid tanke på socker idag. Äter alltid för mycket och mår lika illa vart enda gång med världens mest gravidmage - sexey as over here!

I alla fall, har precis drukit mitt morgonte och sminkat mig för snart blir det stan i någon timma! Idag ska jag lyssna på när några gamla klasskamrater spelar på Rockhouse och tänkte även passa på att köpa en skiva till fadern så att han blir glad. Sedan bär man av till Alafors och ser på melodifestivalen med snygga Olivia, så det blir en lyckad kväll! Tänkte smita med datorn så att man kan blogga lite och ta töntiga cam-bilder, sådant är alltid kul.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback