020313

Hej hej!

Tja, som ni ser så har det varit ett tag sedan jag uppdaterade här. Dagarna har vandrat förbi ganska tomma och det har varit för mycket i mina tankar. Eftersom detta är en positiv och glad blogg fylld med energi, valde jag att behålla all det negativa för mig själv, men nu känns allt mycket bättre!
Har som vanligt tränat och vandrat omkring i skogen på dagarna så ni har inte missat något direkt, haha. 

Kan inte lova att det blir 3 inlägg per dag, men några blir det nog. 
Just nu sitter jag för övrigt och lyssnar på Black Veil Brides (<3) och sms:ar med underbara personer. Ska snart packa klart väskan och sticka iväg till Linis för att senare dra iväg ut på krogen! 
 
Här är lite bilder från den senaste tiden:


(Såg så foreveralone på gymmet i onsdags innan bodybalancen, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback