290113

 
Såhär har väl dagen sett ut i helhet. Kyligt och äckligt väder (men ingen snö, så ska egentligen inte klaga), shopping med moder och fick även köpt 3 böcker från sf-bokhandeln. Och yes, jag är alltid sur när det regnar, haha. 
Som många, eller rent sagt alla inte vet, älskar jag böcker som är så orealistiska som möjligt. Min bokhylla är fylld med böcker i alla dess fina former och det är allt från Sagan om ringen till hälso-kokböcker. Hade velat skriva världens längsta inlägg om favoritböckerna, men det hade nog inte varit så intressant så håller det för mig själv tills vidare. Men jag är en riktig bokmal kan man väll säga.
 
Någon som har läst någon/några av böckerna ovanför? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback