Dag 1: Basic saker om mig.

 
- Jag är 20 år gammal.
- Hade en läpp-piercing tidigare men vart tvungen att ta bort den pga en operation. Funderar varje dag ifall jag ska pierca mig någon annanstans.
- Jag och färger passar inte ihop och jag trivs inte alls i färgglada kläder. 
- Musik har alltid varit en stor del av mitt liv. Lite varje dag, sitter jag i sängen och spelar musik och sjunger. Gick oxå i kören i 10 år men slutade pga dålig körledare.
- Jag är feeeeeeeeeett blygg när det kommer till nya människor...i si sådär 5 minuter, haha.
- Jag röker lite då och då (för att det är gott, inte pga beroende). 
- Är nog världens största bokmal, älskar böcker mer än allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback