Bloggtorka.

Jag vill bara meddela att jag inte är död utan har inte så mycket att skriva. Det är soligt ute och jag går omkring och ler 24/7. Var och tränade förut med Luci och vi båda skrattade åt småsaker både dit och hem, så sweet! Snart ska jag hem till henne, fixa lite mail och sedan se lite på Dexter, so that's probaly the plan for today. 
Ska försöka ta med mig kameran imorgon när jag sticker till AME och fotografera lite på vägen och sådant fint, så då kanske kommer lite roligare bilder! Men än får vi se!

Nu ska jag sticka, hörs snart igen. 
 
 
(Bild från när jag var i Danmark och vågorna gick emot varandra. På något sätt var det hela en magisk upplevelse och jag längtar enormt mycket tillbaka dit.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback