Ullaredtripp med Olivia.


Min lillebror försökte att ta en liten outfit bild p åmig och tja...den kunde varit bättre om den inte var så suddig. 
My little brother tried to take a outfit photo of me...and well, it's just a little bit blurry. 


Och det bästa som jag köpte var denna underbara mixern! Jag har velat ha en egen i evigheter, men nu är den äntligen min. Den kommer att bli helt perfekt att ha inför "30 days green smoothie challenge" som jag ska påbörja imorgon. 
And the best thing that I bought was this baby! I have wanted my own blender for ages, and now it's finally mine! 

Annat som följde med mig hem var bl.a. TIGI's Livin the dream - balsam, Hobbiten (pocket-bok), kross scarf och örhängen, naturdiet-shit, en rosa, liten väska m.fl. 

More things that I bought was TIGI's Livin' the dream - Daily conditioner, The Hobbit (book), cross scarf and earrings, guitar tuner, healthy drinks, a pink bag m.fl.  

Jag håller just nu på och redigerar en video från besöket där borta så ska försöka få den uppladdad ikväll! 

Kommentarer
Postat av: nicole kestola

ullared är så bäääst! haha

Svar: Haha indeed! Lite överskattad bara ibland.
Sara Johansson

2013-04-01 @ 21:33:16 / URL: http://nikkki.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback