Helgen i helhet.

Hej hej,
Helgen har varit riktigt mysig och fylld med sömnlöshet, nervositet, kramar och festande. Jag fick besök från en kompis som bor i Norge och sov inte alls mycket fredagen och lördagen, men så blir det ibland! Sedan fyllde fina Lina år i lördags så då var man på fest hos henne. Resten av tiden har tillbringats med kaffe och böcker, sjukt skönt. Har känt att det rent sagt är slöseri om jag sitter vid datorn, så försöker att dra ner det ganska mycket (lite surt när man samtidigt vill blogga och sådant). Håller just nu på och förbereder mig inför ett drömjobb, då är bara datorn ivägen. 
 
Men här får ni några bilder!
 

Ale klockan 6 på lördagsmorgonen (fråga inte vad jag gjorde vaken så tidigt, haha). 


Party-outfit @ Linas födelsedag!


Födelsedagsbarnet hon själv!
 
Söndagen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback