Försening och systemet.

Jag <3 systemet asså! Älskar att vara 20. 

Nemen, jag har lyckats försova mig idag (när jag skulle öppna förskolan, upppppsi!) och hela morgonen gick åt skogen. Tack och lov är människorna på förskolan världens bästa och lyckades lätt muntra upp sura mig. Barnen gav en dussin kramar och pussar, så sjukt söta!
 
Efteråt tog jag moppen till systemet och har nu införskaffat mig lite gott att dricka inför kvällens tjejmiddag/chill. Som jag kanske har skrivit så sticker fina Jessica till Japan på tisdag och jag kommer att sakna sönder henne! Hur ska man klara sig utan hennes 'mode' tips och någon att snacka hälsa med...ne fu.
 
Ska ta med mig kameran och fotografera en massa, så pix kommer upp imorgon. 
Ha en trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback