Halloween plans

Godmorgon!

Jag vet inte om jag någonsin kommer att bli en duktig bloggare men det kanske droppar in lite intressanta inlägg här då och då. Förut skrev jag för publicitet (erkänn löjligt ändå?) och nu ska jag skriva exakt det som jag vill skriva och göra det på mitt egna sätt. Sedan e jag lite avis på Jess som är i Japan och bloggar flitigt om sitt liv, hehe. 

Så, igår jobbade jag och smet in i stan med min vän Luc för att köpa lite saker inför dagens Halloween fest och nu ska jag antagligen sticka dit igen. Ska denna gången leta efter några par grymma vinterskor. Urch, gillar egentligen inte alls att köpa skor som värmer, fryser alltid sönder varje vinter ändå. Men men, det blir nog bra ändå! 

Kvällens planer blir att fixa en massa med outfiten och sedan sticka iväg till en Halloween fest som kommer att vara hos en kompis här i närheten, så denna dagen kan nog bli riktigt fin! Måste bara piggna till lite men det tar kaffe hand om. 

Kanske skriver mera senare, hörs sen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback