Halloween 2012 - Del 1

Så, då har första Halloween festen blivit överstökad. 
I lördags drog jag iväg med en kompis till Nödinge och hängde med ett sjukt trevligt folk. Vi dansade, snackade och lyssnade på Manson - sjukt trevligt ändå! Sedan råkade jag och en kille bli enormt tävlingsinriktade och spelade kortspelet "Skitgubbe" minst 4-5 gånger. Just nu står det 1-1 mellan oss och på torsdag då nästa fest är, kommer vi antagligen att fortsätta spela. 

Min karaktär var 'Miss Devil' och jag är fortfarande sjukt nöjd med hur resultatet blev. Tyvärr hann jag inte ta en ordentlig outfit-bild men det blir nog en photosession snart med Luc. 
 
 
- Röd ögonskugga
- Djävulshorn
- Rött-svart löshår
- Röd-svart korset
- Skinnshorts

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback