Träningstips!

 
♥ Just do it. Tänk inte, packa dina träningskläder och stick iväg till gymmet bara. Om du tänker på det för mycket, då försvinner lusten för det.
♥ Det klassiska: skaffa en träningskompis så kan ni peppa varandra. Jag missar sällan ett träningspass när jag har planerat att sticka dit med en kompis. Ni behöver inte snacka 24/7 där, huvudsaken är bara det att ni drar dit och tränar.
♥ Fyll mobilen med insperation och ha någon av bilderna som bakgrundsbild. Kolla på dem lite då och då och fundera ut vad ni behöver göra för att nå erat slut mål.
♥ Skaffa delmål och var realistisk. Skriv inte: "Jag ska inte äta godis på ett helt år" utan i stället "Jag äter bara godis på helgen".
♥ Fixa värsta grymma spelningslistan! Jag ska vara ärlig och erkänna att min musik-lista sög men efter att ha slängt in lite ny musik då förbättrades min träning med 150 % ! 

♥ Och glöm inte det sista - ha kul! Hitta träningsformer som just DU gillar och testa på olika saker tills du fastnar för något. 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Härligt med lite träningstips! Ska börja träna på allvar nu till våren och behöver lite tips på att komma igång, har du några fler? Måste få prova att äta, sova och träna bättre och se om min mage blir gladare. Vaknade liksom nu (innan 06:00) av illamående och magont. Så himla tröttsamt :(

Svar: Jadå, det har jag :D ska försöka få in lite mera i bloggen! :DMen gosh, vad jobbigt D: håller magen fortfarande på och krånglar? :/
Sara Johansson

2012-12-15 @ 06:09:41 / URL: http://kolmonoxid.blogg.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback