23 nov - 25 nov

 
Såhär såg min lördag ut i helhet :

Bild 1: Jag skippade riset och testade att äta susami (eller vad det nu hette) och det var seriöst det godaste som jag någonsin ätit! Tänker nog aldrig äta "vanlig" sushi igen nu när det finns detta alternativet. Man kände sig inte heller lika uppsväld som man vanligtvis brukar göra när man äter sushi.

Bild 2: Shoppade låss med min älskade flicka Beatrice och köpte allt från snygga underkläder till pärmar och linnen. 

Bild 3: Bodde under helgen i en ensam lägenhet med Bea och gick runt med en enormt snygga tisha som man har fått lånat av killen.

Bild 4: Favoritmössan och läppstiftet på plats!

Bild 5: Avslutade shoppingturen med Starbucks och varm choklad, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback