Kraschad dator


Vad roligt att allt fler och fler har börjat titta in hit! Det gör mig verkligen jätte glad.

Under den senaste tiden har jag haft jätte svårt för att logga in här på bloggen pga att vårat internet har bl.a. varit nere och min dator krashade i lördag (super fun!!..not). Men nu är i alla fall internet tillbaka och jag kan sitta vid föräldrarnas dator tills vidare. Hur det blir med min egna dator är fortfarande ett mysterium, min fader försöker varje dag fixa den men jag tror nog inte att det kommer att fungera. 

Jag ska försöka fortsätta uppdatera här så mycket som möjligt utan alla bilderna som jag har förberett med (har/hade en mapp på datorn fylld av saker att ladda upp på bloggen). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback