Dagens outfit & äventyr

Oh gosh, jag är verkligen jätte trött just nu. Ska nog snart sätta datorn vid keyboarden och spela lite innan jag går och lägger mig.

Idag har det inte hänt så jätte mycket - träffade fina Lina och hängde lite i stan och avslutade kvällen med att bara ta det lugnt. Hon har sitt egna ställe och det är verkligen hur mysigt som helst där! Jag kan väll erkänna att jag är lite sådär jätte avis på henne, men ah, snart e det väll min tur.

I Göteborg har det varit jätte varmt idag så man kunde väldigt enkelt gå runt i linne och shorts och fortfarande vara jätte varm.
 

Ett svart linne över skinnshortsen som inte syns och ett par vanliga strumpbyxor.
Erkänn censurering är fint ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback