Sticky on Friday

Jag är visserliggen flera dagar försenad men fredagen tillbringades med 3 fina flickor. Vi förfestade hos Lina och sedan slutade det med att jag och Lina släppte låss på krogen. Sjukt lyckat var det! :D
Lite jobbigt var det dock när vi handlade, jag som har tagit det seriöst med träningen och maten har lagt av med laktos och gluten-produkter (ska berätta mera om det om några dagar)0 men det gick bra ändå. 
Vi hade det grymt kul på Sticky - hade minst ett dussin kramkalas, snackade med snygga människor och shotade Jäger. Jag förstår inte varför jag la av med festandet, det är ju så enormt kul!
 
Tog knappt några bilder så den nedanför är snodd från Linas blogg. 
Löshåret och den nya fjäderextension var i (är helt förälskad i den). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback