New in - Bodylicious!

Min vän L har pratat enormt mycket om denna boken och eftersom den inte kostade så jätte mycket på Coop, var jag ju bara tvungen att köpa den! 

Bodylicious är i grund och botten en bok skriven av stilikonen Sofia Fahrman och Julia Fors och handlar om hur man tränar och äter rätt. I boken finns det övningar, bästa PT - tipsen, kostplaner och en "bikini boot camp" - där man har ett träningsschema på allt från 3 veckor till 7 dagar som är perfekt inför sommarens bikini väder!
Jag tänkte under tidens gång läsa boken (dock inte när jag är sjuk, då vill min mage fyllas av te och saker som går att slinka ner snabbt) och langa tips här på bloggen minst 1 gång i veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback