Te och L word

 
Godmorgon små kycklingar!
Precis som ni ser på bilden så sitter jag och dricker te och ser lite på The L word för att göra denna lördagsmorgonen lite extra mysig. 
Om bara några timmar ska jag och föräldrarna iväg till stan för att smita förbi Elgiganten och be dem om hjälp med min kamera. Som jag säkert har nämnt så går det inte att videofilma med den i mer än kanske max 5 sekunder och hur mycket jag än pillar med inställningarna så vägrar den ge med sig. Förhoppningsvis tar dem och fixar den så att jag lite senare kan spela in Glossybox-recensionen. 

Gillar du te? I så fall, vilken är din favorit smak?


Kommentarer
Postat av: Lina

forest fruit!

Svar: Om nom nom nom!
Sara Johansson

2012-08-27 @ 18:25:28 / URL: http://claudetur.blogg.se

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback