Bilder från Alice Cooper.

Som jag nämnde för ett tag sedan, så var jag och såg den efterlängtade Alice Cooper på Liseberg. Han var helt otrolig och bandmedlemmarna var perfekt utvalda. Allt var helt enkelt perfekt och för att beskriva bäst hur jag reagerade på allt, är genom att kopiera det jag skrev på Facebook:

"har under 8 timmar fått två plektrum (ett av basisten och ett av en arbetare som tyckte att jag var fin), Alice pekade på mig när han sjöng Poisen, sett världens sexigaste basist som skippade tröjan och tatueringar och skrikit mig hes. Jag älskar Alice Cooper mer än någonsin. Bästa konserten någonsin. ♥" 
 

Jag tog några bilder under konserten och här är 3 av dem!
Like/dislike?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback