270812

Go kväll alla fina!

Så fort kamera-batteriet är laddat ska Glossybox-recensionen spelas in. Jag har varit på Elgiganten och frågat vad som var problemet, och tydligen var det minneskortet? Märkligt, eller hur? Aja, men tack och lov löste det sig och jag ska köpa ett nytt. 

Igår firade jag min kompis Beas födelsedag. Vi drog iväg på promenad, drog hem till henne och hon fick presenter av sina föräldrar och därefter tände vi en brasa i skogen. Det var verkligen sjukt mysigt men det blev iskallt och helt kolsvart kanske vid 9-10 tiden på kvällen. Därefter avslutade vi kvällen med att se det sista avsnittet med True Blood. Gosh vilket spännande slut! Man orkar nästan inte vänta tills nästa år då 6-de säsongen kommer ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här :*

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback